relaxe - Reisverslag uit Ko Nakha Yai, Thailand van michael en natascha - WaarBenJij.nu relaxe - Reisverslag uit Ko Nakha Yai, Thailand van michael en natascha - WaarBenJij.nu

relaxe

Blijf op de hoogte en volg michael en natascha

18 Januari 2013 | Thailand, Ko Nakha Yai

Dag 16

Wat is het hier toch heerlijk zeg!!
Gisteravond vielen we in slaap met op de achtergrond het ruisen van de zee en een licht briesje door ons haar.. In de tent waar we in slapen, zitten namelijk aan alle kanten een soort hordeuren waardoor de wind er heerlijk doorheen kan waaien!
Vanmorgen werden we wakker van het geluid van de eerste vogeltjes en de eerste zonnestralen van de zonsopgang in ons gezicht.. Echt zo ontzettend mooi en rustgevend!!
Helaas kunnen we jullie niet mee laten genieten door foto's online te plaatsen, want het internet is daar te traag voor hier.. Op zich ook wel logisch, aangezien er alleen tussen 18.00 en 22.00 internettoegang is in het restaurant.. Rond die tijd zie je dus alle gasten daar 'gezellig' zitten met i-pad, telefoon of laptop bij de hand. En tsja, dan gaat het allemaal niet zo hard!

Toen de zon op was en wij eenmaal ontbeten hadden (veeeel vroeger dan we normaal gesproken doen ;) besloten we om het eiland wat te gaan verkennen. We liepen het pad af richting het dorp en kwamen onderweg de honden van het hotel tegen, die ons vervolgens de hele route gezelschap hielden. Erg gezellig!!
Eenmaal aangekomen in het dorp, kwamen we erachter dat dit niet veel meer is dan een aantal huisjes, een school en een pier.. Het eiland is ook gewoon zo klein dat je in een half uurtje van de ene naar de andere kant van het eiland kan lopen!
Na wat genoten te hebben van het prachtige uitzicht besloten we om terug te gaan en lekker aan het strand te gaan hangen.. Toen we hier zo lekker lagen te relaxen, liep 1 van de koks ineens langs onze bedjes met een groot mes in zijn handen.. HUH!?!?!?!
Wat bleek; de citroengras was op en meneer ging even wat nieuwe halen.. Bleek dus dat datgene wat wij voor zeer hoogstaand gras hadden aangehouden gewoon citroengras is! Weten we in ieder geval ook weer dat ze ook echt doen wat ze beloven; ze gebruiken dus echt groente, fruit en kruiden uit eigen tuin!!

Later op de dag mochten we allebei nog even lekker genieten van een goeie stevige Thaise massage.. We kunnen nu allebei dus ook zeggen dat er een Thaise dame over onze rug heeft gelopen! Was af en toe knap pijnlijk kan ik je vertellen, maar we zijn wel weer lekker los en ontspannen ;)

• 19 Januari 2013 - 20:32

Stephanie Sph:

Ik wil óók!
    Wat klinkt het ongelofelijk heerlijk daar zeg... En jammer van die fotos want ik ben enorm benieuwd!

• 21 Januari 2013 - 18:03

Michael En Natascha :

Ja, is echt een aantader voor iedereen die naar Thailand gaat!!
    Moeten maar snel weer afspreken, dan kunnen jullie dan alle foto's zien!!