reizen en cocktails - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van michael en natascha - WaarBenJij.nu reizen en cocktails - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van michael en natascha - WaarBenJij.nu

reizen en cocktails

Blijf op de hoogte en volg michael en natascha

06 Januari 2013 | Thailand, Sukhothai

Dag 4

Het slapen bleek afgelopen nacht nog erg tegen te vallen op ons met (vuilnis)zakken bekleedde bedje!! Wanneer een van ons zich omdraaide, genoot de ander daarvan mee.. Het kraakte niet alleen, het bed bleek ook nog flink te bewegen!! Net alsof je op een trampoline lag met zn tweeën, het hele bed ging dan heen en weer!!
Maar goed dat we vandaag geen super drukke dag gepland hadden staan..

Vandaag gingen we met het openbaar vervoer richting Sukhothai.. Eerst pakten we de trein naar Phitsanulok, van waaruit we de bus naar Sukhothai moesten pakken..
De trein was een positieve verrassing!! Sowieso was de trein een stuk comfortabeler dan we hadden verwacht. Eigenlijk was het vergelijkbaar met een Nederlandse trein, alleen zag het er soberder en ouder uit..
Daarnaast was de reis prima verzorgd! Zodra we in de trein zaten, kregen we een pakketje met wat zoete lekkernijen en toen het 12 uur was, kregen we een lunch.. Wij hadden bedacht om tijdens onze overstap wat te eten te halen, maar gezien de beperkte tijd die hier tussen bleek te zitten was dit achteraf gezien niet eens mogelijk geweest.. Allemaal erg fijn dus!!

Tijdens onze overstap op de bus in Phitsanulok, kwamen we een aantal andere backpackers tegen die ook dezelfde kant op gingen. We besloten samen te reizen, wat ten eerste gezellig was en ten tweede erg nuttig!! Gelijk maar even ervaringen uitgewisseld en wat tips voor leuke plaatsjes in onze lonely planet genoteerd.. Kan altijd handig zijn!!

De verdere reis verliep ook vrij vlot en het duurde niet lang voor we bij ons volgende guesthouse waren.. 4T guesthouse; ditmaal iets luxer met een klein zwembadje erbij.. Kunnen we morgen lekker een relax dag inlassen.. ;)

'S avonds besloten we nog een lekkere cocktail te gaan drinken en toen was de dag alweer voorbij!!

• 06 Januari 2013 - 15:41

Esther:

he lieve schatten,

fijn dat jullie zo genieten en dat we via deze weg mee mogen genieten, echt super leuk.
    ver weg maar toch dichtbij.
    fijne tijd nog samen en geniet lekker verder

liefs esther, groetjes van sam, en een knuffel van joelle en matthias

• 06 Januari 2013 - 16:44

Michael En Natascha :

Ja, leuk he!! Ik wilde zowieso voor ons zelf de reisverslagen al maken, en bijkomend voordeel is inderdaad dat iedereen zo een beetje kan meegenieten!!

Dikke knuffel terug van ons allebei!! ;)